środa, 20 grudnia 2017

Prezenty last minute dla niej i dla niego. Moje propozycje prezentów do 100 zł.

prezenty, prezent, dla niej, dla niego, podarunek, dawać, Boże Narodzenie

Do świąt pozostało już kilka dni. Większość z nas już dawno wysprzątała domy i mieszkania, upiekła pierniki i udekorowała choinkę. Są jednak tacy, którzy w całym tym świątecznym zamieszaniu nie znaleźli jeszcze chwili na kupienie prezentów. To właśnie dla Was podrzucam kilka niedrogich pomysłów na prezenty 'last minute' dla niej i dla niego.

Ja zwykle jestem zwolennikiem prezentów przydatnych, jednak święta to taki czas, że prezenty po prostu ładne, czy też ozdobne, są jak najbardziej mile widziane. Pewnie dlatego na mojej liście prezentowej "dla NIEJ" znalazł się zegarek na bransolecie (4) w kolorze złota. Sądzę, że żadna kobieta nie będzie wybrzydzać, gdy pod choinką znajdzie jakikolwiek element biżuteryjny. Dekoracyjna jest również kosmetyczka z folklorystycznym haftem (3), którą umieściłam na liście. Poza tym, że elegancko i modnie wygląda, to jest całkiem pojemna, więc zmieści cały kosmetyczny przybornik każdej kobiety.



Pozostałe prezenty z mojej listy, choć są z zakładki 'praktyczne', to z pewnością będą trafionym upominkiem. Zestaw do masażu twarzy i ciała (1) przyda się każdej pani, której choć odrobinę zależy na wyglądzie i dobrym samopoczuciu. Szczoteczka z wymiennymi końcówkami idealnie nadaje się do masażu, do demakijażu i peelingu oraz nakładania kremów. Jest przy tym niewielka, więc zmieści się nawet w damskiej torebce. A skoro o dbaniu o samopoczucie mowa, to z pewnością trafionym wyborem jest voucher do spa lub na masaż (2). Każda kobieta marzy o chwili relaksu w ciszy i w otoczeniu świec i pachnących olejków. A ponieważ mało kto ma szansę kończyć każdy dzień w spa lub na masażu, to jako namiastkę tych przyjemności polecam masażer do stóp (5). Kupiłam taki mamie w zeszłym roku i była zachwycona!

Na początku sądziłam, że znalezienie niedrogich upominków dla faceta będzie graniczyło z cudem - większość mężczyzn, podobnie jak mój Mąż, to gadżeciarze, a akcesoria - zwłaszcza elektroniczne - mają niestety swoją cenę. Dlatego większość z wybranych przeze mnie przedmiotów jest po prostu użyteczna. Peleton otwiera elektryczna golarka (1), która przyda się chyba każdemu facetowi, pod warunkiem że nie nosi długiej brody. Natomiast kolejne dwie rzeczy to klasyka gatunku, choć każdemu mężczyźnie - a już na pewno tradycjonaliście - obie będą w końcu potrzebne: mam tu na myśli zegarek na skórzanym pasku (4) oraz jedwabny krawat (5).



Użytecznym podarunkiem z dziedziny elektroniki będą z pewnością słuchawki bezprzewodowe (2) działające na bluetooth - idealnie nadają się zarówno do prowadzenia rozmów w trakcie jazdy samochodem, czy  do słuchania muzyki - na przykład w czasie joggingu. A jeśli o użyteczności mówimy to każdy, kto dużo korzysta choćby z telefonu komórkowego, powinien mieć zawsze pod ręką przenośną ładowarkę w postaci powerbanka (6). A gdyby jednak żaden z tych prezentów nie przypadł do gustu waszemu mężczyźnie, to pozostaje mi polecić jako upominek voucher (3) pozwalający zrealizować takie aktywności jak na przykład jazda sportowym autem po torze, szkolenie na strzelnicy i wiele innych. Innymi słowy, dla każdego coś fajnego.

Mam nadzieję, że moje propozycje przypadły Wam do gusty, tym bardziej że bardzo starałam się, by nie zrujnowały one Waszego i tak już nadwyrężonego budżetu. Niezależnie od tego, czy zdecydujecie się skorzystać z moich pomysłów czy nie, życzę każdemu, by pod choinką znalazł dokładnie to, o czym akurat marzył. :)


A może pochwalicie się w komentarzach co wybraliście dla bliskich? I jaki był najfajniejszy prezent jaki znaleźliście pod choinką?





Jeśli podobał Ci się ten wpis koniecznie daj mi znać! Zostaw komentarz tutaj, polub mnie na Facebooku lub Instagramie. Zostańmy w kontakcie! :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię robić praktyczne prezenty więc pewnie coś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najbardziej lubię pożyteczne prezenty :) Ale nie powiem - ładne też lubię :D

      Usuń
  2. Voucher bardzo chętnie bym przytuliła, a mężowi kupiłam na święta słuchawki, ale nieco droższe, bez kabla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Voucher do spa jest dobrym pomysłem nawet bez okazji :D

      Usuń
  3. A my w tym roku zamiast gonitwy za prezentami, wybraliśmy upieczenie góry pierników i ładnie je zapakujemy :)

    OdpowiedzUsuń