czwartek, 14 grudnia 2017

Moje propozycje (i wybory) kobiecych stylizacji na święta.

święta, Boże Narodzenie, pomysły, kreacja, strój, ubranie, dla niej, kobiety, sukienka, stylizacja

Przyznaję się bez bicia, że naprawdę rzadko mam okazję porządnie się wystroić. W pracy obowiązuje mnie casualowy dresscode, a w domu.....domowy, czyli leginsy i koszulka. Całe szczęście, święta Bożego Narodzenia to idealna okazja, by nasz strój mógł oddać wyjątkowość wspólnie spędzonych chwil. I choć wciąż staram się skonstruować moją capsule wardrobe, to przyznaję że nie mogłam sobie odmówić zakupu nowej sukienki. W końcu, która kobieta nie czuje się wyjątkowo, gdy ma na sobie nową, elegancką kreację?

Dwa lata temu, ubrałam na Wigilię czerwoną sukienkę z szerokim dołem (4),  którą kupiłam jakiś czas wcześniej na inną rodzinną uroczystość. Rok temu, ciążowy brzuszek nie pozwolił mi zbytnio wybierać, dlatego zdecydowałam się na elastyczną, szarą, dzianinową sukienkę, którą już miałam w szafie. W tym roku początkowo stawiałam na czerwoną sukienkę z modnej obecnie koronki (2) - swoją drogą, pamiętacie jak przy okazji wpisu o propozycjach na świąteczne stylizacje dla przedszkolaka i niemowlaka, mój Mąż chciał koniecznie ubrać naszą trzylatkę w bardzo podobną sukienkę? Tak, ja też jestem zdania, że świąteczna kreacja - zarówno moja jak i córki - musi być wyjątkowa, ale zdecydowanie uważam, że koronki i trzylatka to nie jest dobre połączenie. Prawdopodobnie między innymi z powodu naszej różnicy zdań, zrezygnowałam z tego wyboru również dla siebie.



Ponieważ w tym roku, ciesząc się z utraty kilkunastu zbędnych kilogramów, bardzo zależało mi na tym, by mój strój na wigilijny wieczór zdecydowanie podkreślił moją figurę, stanęło na tym, że wybrałam czarną (1)- bo nie mam czarnej w szafie! - dopasowaną sukienkę z tiulowym dekoltem w kropki i ozdobną falbaną. I być może na zdjęciu prezentuje się 'tylko' ładnie, to gdy ją na siebie włożyłam, po prostu się zakochałam! ;) Poniżej przedstawiam Wam też inne przykładowe stylizacje, w sam raz na wigilijny wieczór.



Pierwszy dzień świąt, zwykle spędzamy z moją częścią rodziny. Z niektórymi widzę się dosłownie raz do roku, dlatego wspólnie biesiadujemy przy stole, rozmawiamy. Również strój na tej dzień musi być wyjątkowy, ale już zdecydowanie nie tak formalny czy elegancki, jak na Wigilię. Liczy się przede wszystkim - zwłaszcza przy dzieciach - wygoda i swoboda ruchów. Dlatego właśnie dla siebie wybrałam niebieską sukienkę o fasonie w kształcie litery A (1). Sukienka uszyta jest z miękkiego, elastycznego jerseyu i ma wiązania na rękawach. Dla Was, podrzucam poniżej dwie podobne kreacje, z modnymi w tym sezonie falbaniastymi rękawami i odpowiednią długością.



Drugi dzień świąt, spędzamy zwykle u rodziny mojego Męża. Tu również czas mija przeważnie na wspólnych rozmowach, delektowaniu się świątecznymi potrawami - które co roku teściowa przygotowuje w ilościach hurtowych - i doglądaniu hasających wokół choinki dzieci. W tym przypadku postawiłam na klasyczną, ołówkową spódnicę i elegancką niebieską koszulę. Stój, być może nie ekskluzywny, ale na pewno wystarczająco 'świąteczny' i elegancki. Dla bardziej odważnych dziewczyn proponuję metaliczną plisowaną spódnicę - jest piękna, ale ja nie mam odwagi jej włożyć - a dla tych z Was, które nie przepadają za odsłanianiem nóg, proponuję bluzkę-hiszpankę zestawioną z czarnymi cygaretkami. To oczywiście tylko przykłady, bo możliwości stylizacyjnych jest naprawdę mnóstwo.





A kiedy już emocje poświąteczne opadną, wielkimi krokami będzie zbliżał się Sylwester. Tu sprawa jest prosta, gdyż najpewniej spędzimy go z dzieciakami w domowych pieleszach i jak w zeszłym roku czeka nas piżama party. A już tydzień później będzie miało miejsce wydarzenie - dla mnie osobiście - epokowe, mianowicie moje 30-ste urodziny. I choć marzy mi się impreza z dawno niewidzianymi znajomymi, to widzę trudności natury organizacyjnej: mając dwójkę dzieci imprezę musiałabym zacząć o godzinie 16 a skończyć w okolicach dobranocki. Zapowiada się szałowo, nie?


A Wy, macie już kreację na święta i imprezę sylwestrową? Napiszcie w komentarzach!





Jeśli podobał Ci się ten wpis koniecznie daj mi znać! Zostaw komentarz tutaj, polub mnie na Facebooku lub Instagramie. Zostańmy w kontakcie! :)

8 komentarzy:

  1. Zakochalam sie w tym czarnym kombinezonie! wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba!! :D Gdyby tylko częściej były okazje by taki strój nosić...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  3. Wow, niektóre kreacje są przepiękne. Super, że podajesz źródła i można sobie faktycznie sprawdzić cenę i kupić daną kreację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inaczej być nie mogło. Mam nadzieję, że coś ci wpadło w oko :)

      Usuń
  4. Koronkowa sukienka Mohito skradła moje serce! Piękna!

    OdpowiedzUsuń